Encuentro Blogger Senderista

NOTA DE PRENSA DE BENICADELL ESPORTIU

Desde Like Sport y Lurbel, a través de www.benicadellesportiu.com,

han elaborado la siguiente nota de prensa con motivo del 7ºEncuentro Blogger Senderista 2015.

El Club Like Sport d’Ontinyent organitza el setè encontre blogger senderista

El cap de setmana del 31 d’octubre i el 1 de novembre, tots aquells amants de la natura tenen l’oportunitat de gaudir d’una extraordinària ruta senderista per l’Alt del Castellar.  Amb un total de 14 km esta marxa compta amb grans atractius, on destaquen les espectaculars vistes de la Vall des del mateix Alt del Castellar situat a 655 mts d’altura, la senda junt al mur de contenció de la via del tren, així com les interessants ruïnes d’alguns antics molins d’aigua al barranc dels Tarongers.

Esta ruta senderista ha estat organitzada pel Club Like Sport d’Ontinyent, amb motiu de la setena edició de l’Encontre Blogger Senderista, impulsat a través de la web www.casiaventurilla.com. Es tracta d’un encontre on els aficionats i els amants de la muntanya que comparteixen les seves experiències a través de la xarxa, es donen cita per a conèixers en persona i al mateix temps, gaudir d’un entorn natural. Encara que per suposat, l’activitat està oberta a tot aquell que estiga interessat.

Per tal de participar cal realitzar la inscripció a la direcció web: http://www.mychip.es/evento/484 Hi ha 4 modalitats d’inscripció:

• amb dinar per a federats 16€
  • amb dinar per a no federats 18€
  • inscripció sense dinar per a federats 5€
  • inscripció sense dinar per a no federats 7€

La data límit per a les inscripcions és el diumenge 25 d’octubre. També està la possibilitat d’inscriure’s el mateix dia de la ruta encara que sense l’opció del dinar. L’excursió serà el diumenge 1 de novembre, amb eixida a les 8.00 hores des del poliesportiu d’Ontinyent. El recorregut de 14 km és circular, tornant així al mateix poliesportiu on tindrà lloc el dinar.

A banda d’esta marxa senderista, el dissabte 31 d’o

ctubre, tindrà lloc una serie de visites turístiques i culturals per la ciutat d’Ontinyent i voltants, on es visitaran també les instal·lacions de l’empresa Lurbel, marca col·laboradora oficial d’este setè Encontre Blogger Senderista.

Per a més informació: http://encuentrobloggersenderista.blogspot.com.es/